summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/planning.mdwn
diff options
context:
space:
mode:
authorSiri Reiter <siri@jones.dk>2009-05-26 20:49:19 +0200
committerSiri Reiter <siri@jones.dk>2009-05-26 20:49:19 +0200
commitd962e8a478429a302d698061de2e4a722b3aa042 (patch)
tree1463b62a05708ddc64f11f85c4e883acaab87678 /planning.mdwn
parent3af0cb27bffd8ec8b1e249263caa80a152612e5f (diff)
Space after lists.
Diffstat (limited to 'planning.mdwn')
-rw-r--r--planning.mdwn52
1 files changed, 25 insertions, 27 deletions
diff --git a/planning.mdwn b/planning.mdwn
index 3621563..ae8c6e4 100644
--- a/planning.mdwn
+++ b/planning.mdwn
@@ -1,14 +1,13 @@
-#En kommunikations- og markedsføringsstrategi
-Alle tryksager, skiltning osv. tilrettelægges i overensstemmelse med
-designmanualens retningslinier. Designmanualen udarbejdes af mig og
-godkendes af dig.
-##Identitetsskabende tiltag
-Skiltning
-Brevpapir
-Visitkort
-Adresselabels
-Hjemmeside, overordnet
-Følgeseddel
+#En kommunikations- og markedsføringsstrategi Alle tryksager, skiltning
+osv. tilrettelægges i overensstemmelse med designmanualens
+retningslinier. Designmanualen udarbejdes af mig og godkendes af dig.
+##Identitetsskabende tiltag
+Skiltning
+Brevpapir
+Visitkort
+Adresselabels
+Hjemmeside, overordnet
+Følgeseddel
Du gør det godt, og du viser hvem du er, med det du gør: Du er synlig på
gaden, ved dine arrangementer rundt omkring, når du sender breve og emails, når
@@ -18,12 +17,11 @@ reklame er underforstået. Alt knyttes visuelt sammen ved hjælp af logo, farver
og brug af skrifter.
##Kommunikationstiltag
-Foldere
-Minifolder
-Løbesedler
-Hjemmeside, specielle sider
-Nyhedsbrev
-Opslag
+Foldere
+Løbesedler
+Hjemmeside, specielle sider
+Nyhedsbrev
+Opslag
Annoncer
Du fortæller hvad du kan tilbyde, og bruger slagord (måske) og illustrationer
@@ -34,9 +32,9 @@ hvem sendes de ud? Det kan være nyttigt at lave en årscyklus for tilbagevenden
udsendelser, dels for overblikkets skyld, dels for påmindelsens.
##Gaver
-Køleskabsmagneter
-Postkort
-Klistermærker
+Køleskabsmagneter
+Postkort
+Klistermærker
o.lign.
Billedsproget på disse ting kan være et andet end der bruges i
@@ -47,11 +45,11 @@ med visse undtagelser efter designmanualens typografiske forskrifter.
Læg en overordnet plan for reklamegaven: Hvad er formålet, hvem er den tiltænkt,
hvad giver den modtageren, og hvad fortæller den om dig?
-Tag gerne udgangspunkt i anledningen, fx:
-Nytårshilsner
-Feriemeldinger
-Jubilæer, fødselsdage (egne og modtageres)
-Reception (egne og modtageres)
+Tag gerne udgangspunkt i anledningen, fx:
+Nytårshilsner
+Feriemeldinger
+Jubilæer, fødselsdage (egne og modtageres)
+Reception (egne og modtageres)
Find en unik gave, evt. med udgangspunkt i noget, du står for, fx: Gule fresier,
små bøger til at skrive positiv dagbog i, kort med almene bekræftelser/ ønsker,
@@ -59,8 +57,8 @@ en bog, du anbefaler, og meget gerne noget, du selv har frembragt, et gavekort
til et foredrag el.lign.
Det vil derfor være naturligt at udarbejde fx:
-Gavekort
-Brevkort
+Gavekort
+Brevkort
Nytårskort
med logo