diff options
author | Siri Reiter <siri@jones.dk> | 2009-05-26 20:49:19 +0200 |
---|---|---|
committer | Siri Reiter <siri@jones.dk> | 2009-05-26 20:49:19 +0200 |
commit | d962e8a478429a302d698061de2e4a722b3aa042 (patch) | |
tree | 1463b62a05708ddc64f11f85c4e883acaab87678 | |
parent | 3af0cb27bffd8ec8b1e249263caa80a152612e5f (diff) |
Space after lists.
-rw-r--r-- | planning.mdwn | 52 |
1 files changed, 25 insertions, 27 deletions
diff --git a/planning.mdwn b/planning.mdwn index 3621563..ae8c6e4 100644 --- a/planning.mdwn +++ b/planning.mdwn @@ -1,14 +1,13 @@ -#En kommunikations- og markedsføringsstrategi -Alle tryksager, skiltning osv. tilrettelægges i overensstemmelse med -designmanualens retningslinier. Designmanualen udarbejdes af mig og -godkendes af dig. -##Identitetsskabende tiltag -Skiltning -Brevpapir -Visitkort -Adresselabels -Hjemmeside, overordnet -Følgeseddel +#En kommunikations- og markedsføringsstrategi Alle tryksager, skiltning +osv. tilrettelægges i overensstemmelse med designmanualens +retningslinier. Designmanualen udarbejdes af mig og godkendes af dig. +##Identitetsskabende tiltag +Skiltning +Brevpapir +Visitkort +Adresselabels +Hjemmeside, overordnet +Følgeseddel Du gør det godt, og du viser hvem du er, med det du gør: Du er synlig på gaden, ved dine arrangementer rundt omkring, når du sender breve og emails, når @@ -18,12 +17,11 @@ reklame er underforstået. Alt knyttes visuelt sammen ved hjælp af logo, farver og brug af skrifter. ##Kommunikationstiltag -Foldere -Minifolder -Løbesedler -Hjemmeside, specielle sider -Nyhedsbrev -Opslag +Foldere +Løbesedler +Hjemmeside, specielle sider +Nyhedsbrev +Opslag Annoncer Du fortæller hvad du kan tilbyde, og bruger slagord (måske) og illustrationer @@ -34,9 +32,9 @@ hvem sendes de ud? Det kan være nyttigt at lave en årscyklus for tilbagevenden udsendelser, dels for overblikkets skyld, dels for påmindelsens. ##Gaver -Køleskabsmagneter -Postkort -Klistermærker +Køleskabsmagneter +Postkort +Klistermærker o.lign. Billedsproget på disse ting kan være et andet end der bruges i @@ -47,11 +45,11 @@ med visse undtagelser efter designmanualens typografiske forskrifter. Læg en overordnet plan for reklamegaven: Hvad er formålet, hvem er den tiltænkt, hvad giver den modtageren, og hvad fortæller den om dig? -Tag gerne udgangspunkt i anledningen, fx: -Nytårshilsner -Feriemeldinger -Jubilæer, fødselsdage (egne og modtageres) -Reception (egne og modtageres) +Tag gerne udgangspunkt i anledningen, fx: +Nytårshilsner +Feriemeldinger +Jubilæer, fødselsdage (egne og modtageres) +Reception (egne og modtageres) Find en unik gave, evt. med udgangspunkt i noget, du står for, fx: Gule fresier, små bøger til at skrive positiv dagbog i, kort med almene bekræftelser/ ønsker, @@ -59,8 +57,8 @@ en bog, du anbefaler, og meget gerne noget, du selv har frembragt, et gavekort til et foredrag el.lign. Det vil derfor være naturligt at udarbejde fx: -Gavekort -Brevkort +Gavekort +Brevkort Nytårskort med logo |