diff options
author | Siri Reiter <siri@jones.dk> | 2008-08-12 22:43:01 +0200 |
---|---|---|
committer | Siri Reiter <siri@jones.dk> | 2008-08-12 22:43:01 +0200 |
commit | 765f2e9fd1848dc4a7b98b953dd225418411f14a (patch) | |
tree | 128c555e1c9f0db55d9e276315bc40a2fa6947ff /planning.mdwn | |
parent | 746046c14edcf840a06a1b6482242d65dd204c53 (diff) |
Remove planning
Diffstat (limited to 'planning.mdwn')
-rw-r--r-- | planning.mdwn | 66 |
1 files changed, 0 insertions, 66 deletions
diff --git a/planning.mdwn b/planning.mdwn deleted file mode 100644 index eac22f3..0000000 --- a/planning.mdwn +++ /dev/null @@ -1,66 +0,0 @@ -#Kommunikations- og markedsføringsstrategi -Alle tryksager, skiltning osv. tilrettelægges i overensstemmelse med -designmanualens retningslinier. Designmanualen udarbejdes af mig og -godkendes af dig. -##Identitetsskabende tiltag -Skiltning -Brevpapir -Visitkort -Adresselabels -Hjemmeside, overordnet -Følgeseddel - -Du gør det godt, og du viser hvem du er, med det du gør: Du er synlig på -gaden, ved dine arrangementer rundt omkring, når du sender breve og emails, når -du møder nye mennesker og giver dem dit visitkort, på din hjemmeside, og når -du sender en pakke ud med en hurtig, håndskreven hilsen ved. Al oplysning, al -reklame er underforstået. Alt knyttes visuelt sammen ved hjælp af logo, farver, skrifter -og skriftbrug. - -##Kommunikationstiltag -Foldere -Minifolder -Løbesedler -Hjemmeside, specielle sider -Nyhedsbrev -Opslag -Annoncer - -Du fortæller hvad du kan tilbyde, og bruger slagord (måske) og illustrationer -som blikfang. Grafisk er alt i denne gruppe sammenhængende med det -identitetsskabende materiale. Her er identiteten altså underforstået. Læg en -brugsplan for hvert af de ovenstående elementer: Hvor mange, hvornår og til -hvem sendes de ud? Det kan være nyttigt at lave en årscyklus for tilbagevendende -udsendelser, dels for overblikkets skyld, dels for påmindelsens. - -##Gaver -Køleskabsmagneter -Postkort -Klistermærker -o.lign. - -Billedsproget på disse ting kan være et andet end der bruges i -kommunikationsmaterialet. Logoet skal atid være med (placeret -forskriftsmæssigt). Er der skrift, skal den enten følge standarden eller være -markant anderledes, fx tegnet, kalligrafisk, fantasifuld. Tekst på bagsider er -med visse undtagelser efter designmanualens typografiske forskrifter. -Læg en overordnet plan for reklamegaven: Hvad er formålet, hvem er den tiltænkt, -hvad giver den modtageren, og hvad fortæller den om dig? - -Tag gerne udgangspunkt i anledningen, fx: -Nytårshilsner -Feriemeldinger -Jubilæer, fødselsdage (egne og modtageres) -Reception (egne og modtageres) - -Find en unik gave, evt. med udgangspunkt i noget, du står for, fx: Gule fresier, -små bøger til at skrive positiv dagbog i, kort med almene bekræftelser/ ønsker, -en bog, du anbefaler, og meget gerne noget, du selv har frembragt, et gavekort -til et foredrag el.lign. - -Det vil derfor være naturligt at udarbejde fx: -Gavekort -Brevkort -Nytårskort - -med logo. |